ברוכים הבאים למוסך בלוטה!
מוסך מומחים לגנרטורים ניידים.


אם הגעת לכאן, כנראה שנתקלת באחד (או יותר) מהמצבים הבאים:​

  • הגנרטור לא מניע.

  • הגנרטור לא מניע ומרוב ניסיונות נקרע לי החוט משיכה.

  • הגנרטור עושה רעשים מוזרים.

  • הגנרטור פולט עשן כמו תחנת כוח.

  • הגנרטור עובד אבל לא מוציא חשמל.

  • הגנרטור עובד אבל נכבה כשמחברים כל מכשיר חשמלי.

  • הגנרטור עובד אבל אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה (אם בכלל) עבר טיפול.

לגנרטור, כמו לרכב, יש מנוע שדורש תחזוקה וטיפולים תקופתיים
על מנת לשמור על מוכנות ותקינות, אחרת...התקלות מתחילות לצוץ.​

 

למה להגיע למוסך בלוטה?

  • כי בחרנו להתמחות בגנרטורים ניידים, ואנחנו לא מטפלים בגדולים.

  • כי יש לנו מלאי חלפים גדול ומקורי.

  • כי לנו ניסיון של אלפי שעות תיקונים וטיפולים.

  • כי יש לנו צי גנרטורים חדשים ומשומשים להשכרה, מכירה וטרייד אין.

  • כי אנחנו נמצאים בלב מטע דקלים ויש פה שפע חניה ואויר נקי.

  • כי המחירון שלנו הוגן והתמורה מקצועית.

מחירון מוסך בלוטה כולל עבודה וחלפים (לרוב סוגי הגנרטורים):

  • בדיקה  = 150 ש"ח (ללא קשר לאופי התקלה)

  • החלפת פלאג = 70 ש"ח

  • החלפת מנגנון משיכה מוחדש = 100-200 ש"ח

  • החלפת מנגנון משיכה חדש = 180-350 ש"ח

  • ניקוי יסודי (כולל השרייה) לקרבורטור = 150-180 ש"ח

  • החלפת קרבורטור חדש = 200-380 ש"ח

  • החלפת ברז וצינור דלק = 180 ש"ח

  • החלפת מייצב מתח שרוף = 160 ש"ח

  • ניקוי פילטר אויר = 60 ש"ח

  • טיפול תקופתי (פירוט בהמשך) = 300 ש"ח 

    **המחירים לא כוללים מע"מ ומשתנים בהתאם לסוג הגנרטור.

מתי מומלץ להביא את הגנרטור לטיפול תקופתי?

  • לגנרטור שאינו עובד באופן שוטף - מומלץ אחת לחצי שנה עד שנה
    (תלוי בתדירות ומס' שעות העבודה של הגנרטור) על מנת להימנע
    ממצב שביום שתצטרכו אותו - הוא פשוט לא יניע.

  • לגנרטור שעובד באופן שוטף (לפחות פעם בשבוע)
    מומלץ לעבור טיפול תקופתי כל 80 שעות עבודה.

  • טיפול תקופתי כולל ניקוי פלאג, שטיפה מיוחדת למנוע, ניקוי קרבורטור,
    החלפת שמן, חיזוקים, בדיקת חוט משיכה וניקוי פילטר אויר.

x

#{title}

#{text}

#{price}